מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם!

תהל יישומים ארגוניים

לאור השינויים הגיאופוליטיים והסוציואקונומיים שמשפיעים על שוק העבודה בעולם ובישראל, מאפייניהם של עובדי דור ה-Y והמעבר הבין דורי בשוק העבודה - ההתמקדות בנושא Employee Engagement הופכת למהותית בארגונים.

רמת ה- Engagement  של העובדים משפיעה על מימדים רבים ביניהם: פרודוקטיביות, נכונות להשקיע ולהתגייס במצבים שונים, אחוז תחלופה נמוך, נאמנות לקוחות ועוד. בסקרים גלובאליים מתגלה כי רמת ה-Engagement הממוצעת בארגונים אינה גבוהה וכן כי שינוי ברמות ה- Engagement מצליח לתרום לשורה התחתונה של הארגון - להלן לינק לדו"ח מעודכן על שוק העבודה בארה"ב ב 2012 שבוצע על ידי גאלופ  לחץ כאן

ערוצי פעילות הנדרשים לטיפול ב Engagement:  
  1. סקר Engagement ייעודי הבוחן גורמים אוניברסליים מזוהים המשפיעים על רמת ה- Engagement של כלל העובדים. סקר זה מובל על ידי HR ובעקבותיו מבוצעות פעילויות ארגוניות או יחידתיות לטיפול בנקודות טעונות שיפור: לקריאה נוספת - לחץ כאן.
  2. מענה לצרכים וגורמי Engagement אינדיווידואליים של עובדים. מחקרים מצביעים כי למתן מענה לגורמים אינדיבידואלים של עובדים ישנה תרומה רבה יותר לרמת ה- Engagement , מאשר התמקדות בגורמים אוניברסאליים. אנו מלמדים מתודולוגיה ייחודית המספקת למנהלים שיטה וכלים לפיתוח ה- Engagement של עובדיהם  - כל אחד על פי צרכיו.
 

המתודולוגיה פותחה על ידי Genos  ומתמקדת במיפוי גורמי ה – Engagement של העובד, בחינת פערים בין המצב "הרצוי" בעיני העובד לבין המצב "המצוי" בארבעה מימדים שונים : התפקיד, הצוות, הארגון, ההנהלה.

בכל אחד מארבעת המימדים, מוגדרים גורמי Engagement שונים והמנהל והעובד בונים ביחד את מפת ה – Engagement  של העובד (רצוי מול מצוי) ומגדירים ביחד תוכנית שיפור. מטרתה היא ליצור התאמה טובה יותר בין צורכי העובד וציפיותיו לבין המציאות היומיומית אותה הוא חווה.
זוהי תוכנית לה אחראים במשותף המנהל והעובד וכך מושגת גם מעורבות ואחריות העובד על שיפור רמת ה – Engagement שלו.

לצפייה בדו"ח ממוחשב בו ניתן להיעזר בתהליך והמציג את גורמי ה – Engagement הרצויים של עובד לחץ